Forever Young

back to school ? ^_______^
Jumaat, 21 Disember 2012 ? 0 Atashinchi ?

wahh .. macam ohh semm jer tajuk aryni kan ?? back to school .. ! oh no .. Next year da form 4 .. tapi perangai masih tak matang-2 .. haduiiii aii .. taun depan just tinggal aku jer yang bersekolah .. sbb aku ni anak bongsu ouke . harhar ! *menyampah betul* .. setiap tahun aku akan shopping barang skull ngan kakak aku iaitu Hani Afiqah tapi berbeza dgn taun depan (2013) .. kakak aku dah tamat sekolah .. so ,, tahun ni cume aku yang shopping barang sekolah .. rase macam janggal jer .. tak best .. ! 

kalau dulu boleh lar test-2 baju lpas balik shopping .. sekarang ?? dah takde teman .. aku pun da tak de mood nk test-2 baju .. lantak lar besar ke,labuh ke baju aku tu .. dah sepi .. takde semangat nk ke sekolah .. dah larh taun depan kawan-2 aku ramai yang nk pindah sekolah lain .. hermm .. setiap pertemuan akan berlaku perpisahan kan ..? reda je larh =_=

 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post