Forever Young

Cinta Itu Milikku :'(
Jumaat, 21 Disember 2012 ? 0 Atashinchi ?



: patah seribu,hati ku,
  bila mengenangkan,,segala yang,kita bina,
  bersama,harus aku lupa,kerna,
  engkau, telah pergi .. ~

cewahh .. apesal aku nih ?? tetiba je nyanyi lagu patah seribu by shila amzah .. erm .. so hari ni nak berjiwang lar sikit .. this is about my life .. my love story .! haha .. sapa lah yang tak pernah bercinta kan ?? sama larh dengan aku nie .. pernah bercinta tapi sekarang dah berstatus Single ..

"cinta tu kadang-2 boleh buat kita Bahagia , kadang-2 merana " kan ??
ouke.. love story aku hari ni dengan sorang budak f5 (muhamamd zuhad rasyidi) yang aku sayang sampai sekarang walaupun dah putus .. mungkin da takde jodoh .. sebab tu aku putuskan untuk x bersama dia lagi .. lagi pun,,kitorang dah tak der keserasian macam dulu .. and now , aku tengah cube untuk lupakan dia .. bukti nyer dah sebulan aku x masej dengan dia .. tapi dalam hati sangat lar sengsara sbb xleh berhubung dengan dia .. lagi pun dia tu exam tahun ni (spm) .. so aku malas larh ganggu dia .. x nk bagi dia stress ..

lame-2 aku rasa hepi pulak hidup single . harharhar .. lantak lar .. kau merayu balik kat aku ?? nk ajak aku kapel balik ?? hellooo .. sorry sikit .. pisang hnye berbuah sekali ,, n peluang untuk kau pun cume sekali  *tak de kene mengena langsung* .. anyway ,, aku lebih selesa hidup single dulu .. ni just cinta monyet .. Allah msti dah sediakan jodoh yang terbaik untuk aku besar nanti ,.. insyallah :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post