Forever Young

*dont disturb*
Jumaat, 21 Disember 2012 ? 0 Atashinchi ?

aduhh .. ape pasal pulak ni ?? kenapa tajuk blog hari ni  *dont disturb* ? harharhar ..! ouke ,let me tell u something u dont know .. (macam lagu selena gomez lar pulak) .. hari bersejarah iaitu 19/12/2012 ,, keputusan Penilaian Menengah Rendah (PmR) dah dikeluar kan .. semalaman aku tak tenang nk tidur waiting the result ..! ya Allah ,,result aku .. teruk nyer .. A B C , semua ad !  aku ttap bersyukur sebab aku lulus semua mata pelajaran .. n aku amat besyukur sebab mate pelajaran yang aku target memamg tekena pada sasara .. yess ! aku A mata pelajaran Agama Islam .. yang buat aku tak senang bile phone aku tak henti-2 berbunyi time ary tu ... semua msg aku tak layan .. (kecuali mak sdara yg call aku) ... 

sangad mengecewakan sbb aku tak leh bagi yang lebih baik  ... tu larrr .. dah gila ngan fesbuk , twitter , n blog sampaikan buku diabaikan .. harharhar .. brang yang lepas jangan di kenang kan ?? aku dah usaha yang terbaik .. insyallah untuk SPM 2014 nanti aku akan buat sedaya upaya aku .. aku nk tebus kesilapan aku time PmR niey .. 

anyway, maaf kpada yang text aku tapi aku tak reply yerp .. huhuh .. =) 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post