Forever Young

hate me ? idont care ! ^__^
Jumaat, 21 Disember 2012 ? 0 Atashinchi ?


assalamualaikum .. skg tepat jam 11.35 malam , saya Hani Athikah Anuar ingin meneruskan ber blog  .. kenapa ? suka hati saya lar sebab ni blog saya ..*harhar ,buat lawak bodoh pulak mlm2 nie .. ouke .. stop ..! time untuk serius.. kita teruskan dgn tajuk post ni "hate me,i dont care " ...
sebenarnya dah mnjadi lumrah hidup setiap orang mempunyai musuh dan juga kawan .. musuh tak semestinya jahat sepanjang mase .. dan kwan pula tak semestinya baik selame-2 nyer ..

aku tau ramai yang kurang senang dngan perangai aku .. dah memag aku dilahir kan begini .. perlu ke kita jadi diri orang lain sebab nk tutup mulut orang *marah* ..! semua orang ada kelebihan dan kekurangan .. sama macam aku .. siapa larh yang suka diri dia dibenci kan ?? sama dengan aku .. aku tau ramai membenci aku , tapi korang pun kene larh CERMIN diri tu dulu sebelum sosehsoseh  mengata orang lain . !! Take A Note !!! 




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post