Forever Young

Mencuba sesuatu yang baru
Ahad, 23 Disember 2012 ? 0 Atashinchi ?
ouke .. musim cuti tahun ni amat larh membosan kan aku .. tak tahu nk buat ape .. nk kluar tapi musim hujan .. lagipun aku ni jenis yang tak suka lepak kat luar ngan kawan-2 .. harhar*perasan bagus lorh ..
so, untuk mengisi mase yang amat lapang ni , aku telah mereka satu gelang ..  buatan tangan aku sendiri .. walaupun tak cantik ,, tapi aku bangge sebab ni first time aku cuba benda baru .. 

kain yang aku gune dan semua hiasan kat gelang tu semua nye aku gune barang-2 terpakai .. barang-2 tu kepunyaan my mom dah lame tapi TAK digunakan pun .. so,, aku gune bahan yang sedia ada supaya tak membazir dan menjimatkan kos .. harhar *macam org bisnes jer kan * .. kalau nak dikata tentang kemasan gelang tu memang hancur larh .. sebab aku ni tak pndai menjahit .. insyallah form 4 nanti bila aku dah belajar pasal jahit menjahit nie ,, aku akan update gelang mcam tu biar jadi lagi cantik dan Double WOW !. 

memang tak dinafikan jahitan tu tak kemas dan tersangat lar buruk .. larr .! kan dah kate .. aku ni masih belajar .. lagi pun tu rekaan tu aku dapat dengan tidak sengaje time nak hilang kan boringg  ..  ouke larh .. cukup berleter ... korang tengok je larh hasil ni . . *jangan mengutuk ouke *

 

ni pulak hasil apabile dipakai kat tangan .. 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post