Forever Young

*u are the best
Ahad, 23 Disember 2012 ? 0 Atashinchi ?
 



 ya Allah .. sedih rase bila aku terpakse berpisah dengan kawan yang aku sayang .. dulu aku asyik gaduh jer ngan budak nie .. mungkin aku cemburu dan tak kenal lagi sape dia sebenar nye ..
tahun ni ,, tahun aku kenal sape kawan sape musuh .. dan dia lah kawan aku yang sebenar iaitu Nurul Aiza .. dia sangat spoting, comel dan agak nakal .. dia terima kekurangan aku seadanya ..

tahun ni rase macam sekejap bila aku da terpakse berpisah dengan dia tahun 2013 .. banyak pngalam suka dan duka aku lalui dengan dia .. time aku "jatuh" dia arh yang ada kat sisi aku .. n mase tu larh aku kenal sape dia yang sbenar nyer .. rase menyesal sbb tahun-2 sebelum ni aku slalu layan ye lebih kurang .. asyik gaduh ngan dia .. n sekarang bile nk pisah , aku betul-2 rase kehilangan dia .. aku boleh kate dia ni kawan yang aku sayang sebab dia ni "sekepala" dengan aku .. takde orang leh ganti tempat dia . ! 

aku harap kau tak lupe diri aku ouke .. n aku harap sangat dapat jumpe lagi dia .. wish our friendship never end .. !!! I. love .Aiza !!!




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post