Forever Young

Misteri Makmal Sains SmKR ..
Khamis, 10 Januari 2013 ? 0 Atashinchi ?


huhh.. dengar tajuk pun dah saspen . what ? nie bukan cerita hantu larh . tapi cerita pasal "sesuatu" di atas meja makmal sains .. apakah itu ?? .. ok .. let me tell the story .. hari ni , 10.1.2013 ada larh masa sains n cikgu suruh pergi makmala nk buat experimen .. dengan semangat yg berkobar-2 nk belajar , aku tanda lah tempat aku kat depan sekali ..

Tiba-tiba .....

ada satu tulisan yang menarik hati aku nk bace .. bila aku baca , betapa sakitnyer hati aku bila tengok nombor telifon aku ada orang tulis kat meja tu .. ? ya Allah .! naik darah gila aku tadi .. siap ada nama aku lagi ? sape larh yang pandai cerdik pintar sangat tu tulis nombor telifon aku ?? what ! kau tak de nombor telifon yang sedap macam aku ke yang nk sebar-2 cam tu ? helloo ..!

takpe-2 . kau main kasar nagan aku .. walaupun aku tak tahu sape "beruk" yang tulis nombor aku tu , tapi aku dapat rase sangat sape dalang dalam semua nie .. kau nie kan .. ! kalau aku jumpa memang aku nak pijak-2 , patah kan leher kau ... ! VAVI betul larh kau ni ..! 




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post